დრო ფულია?????

მინდა მქონდეს 1 მილიონი.  ბოლო 1 თვეა ეს ფრაზა მუდმივად ტრიალებს ჩემს გარშემო (სამსახურს ვგულისხმობ).

ფიქრობენ,

მსჯელობენ,

განიცდიან,

გეგმებს აწყობენ,

უბრალოდ ერთი პრობლემაა, მილიონი არ აქვთ და არც ის გზა საიდანაც მისი შოვნა შეიძლება........

მე ამ ორომტრიალში ჩემი აზრს მორიდებულად ვაფიქსირებ (როცა მეკითხებიან რათქმაუნდა):


არ მინდა  მილიონი, სულაც არ მინდა .........  და სწორედ აქ იწყება თავდავიწყება.


არა მილიონი რათქაუნდა ყველას უნდა და რაც მეტი მით უკეთესი კიდევ, მაგრამ ჩემი პასუხის პასუხად საკმაო გასამართლებელი მიზეზი მაქვს.

კითხვაზე: რატომ, შეგცვლის ის შენ???

პასუხი:  1. არა, მე ისევ ისეთად დავრჩები, უბრალოდ სხვები შეიცვლებიან ჩემს მიმართ (სხვებში მეგობრებს ვგულისხმობ ან იმ ადამიანებს, ვისი აზრიც მნიშვნელოვანია ჩემთვის) და მე არ მექნება იმის თავი ვამტკიცო, რომ ეს თანხა ჩემთვის არაფერს ნიშნავთ, მითუმეტეს ხელს არ უშლის ურთიერთობებს.

2. ვერ შევძლებ განვკარგო ისე, რომ ამით ვინმეს ან თუნდაც საკუთარ თავს რაიმე კარგი გავუკეთო, ერთი მიზეზის გამო: ყოველთვის მექნება  ”ნეტა უფრო მეტი მქონოდას” განწყობა და ნაკლები თავისუფლება........

3 და ამ ეტაპზე ბოლო, ცოტა რომ გაქვს იმ ცოტას გაცემა უფრო უხარის ხოლმე გულს.....

მოკლედ არ მინდა სამყარო და მისი დამოკიდებულება ჩემს მიმართ შეიცვალოს  მხოლოდ ერთის, მატერიალურის ნიშნით. მოკლედ არ მინდა მქონდეს მილიონი:))))


ვისაც გექნებათ, ღმერთმა ხელი მოგიმართოთ.........


3 comments:

  1. milioni cotaa
    :D

    barem bevri milioni :)))
    sixarbis gamo ara
    martla cotaa :D

  1. რაც უფრო მეტი გაქვს, მით უფრო მეტი გინდა..
    ასე არ არის?..
    დღეს კი არა, გუშინ ვლაპარაკობდიტ და, რა გინდაო მატერიალურადო ჩემი ლექტორი მეკითხება, რამდენი გეყოფაო..
    მეთქი, 300 ლარიანი სამსახური რომ მქონდეს, კმაყოფილი ვიქნები-მეთქი და არ გეყოფაო..
    მეთქი, ვაკონტროლებ ცემს ფინანსებს.. და მაშინ ძუნწი ყოფილხარო..
    ჰოდა, გამიკვირდა.. :?
    არადა, 300 ლარს ამ ეტაპზე მართლა ვიმყოფინებ კი არა, ხურდაც დამრჩება.. :(
    არ მინდა ბევრი, რეალისტი ვარ.. :))

  1. ჭაბუა ამირეჯიბი გამახსენდა და აი ის, კაცი რომ უნდა ეყოს ჯამაგირს...
    რთულია, მაგრამ, მაინც შესაძლებელი...
    მთავარი მაინც იმის თავისუფლად განკარგვაა, რაც გაქვს; რაოდენობა მეორეხარისხოვანია.
    აი, ახალი წლის ღამეს რაღაცის ჩაფიქრება კი, ძალიან ლამაზი ტრადიციაა...:):):)