ვინიცობაა და მიცანით

თავს ვითაგავ clown ისგან და შესაბამისად ყველას მოგიწოდებთ თემა განაგრძოთ....

გახედება არ დაგჭირდებათ, არც გამოხედება. ბევრგან შეგიძლიათ მნახოთ, თბილისში, ქალაქგარეთ, მთაში, ბარში, ავტობუსში, სამარშუტოში, აი მეტროში ნაკლებად, მაგრამ მაინც, რა იცი და რა ხდება. მოკლედ ყველგან სადაც ელით ან არც ელით.....

ხოდა მათთვის ვინც ჯერ კიდევ არ მცნობს:)))


ჩაცმულობა ძირითადში მკაცრად სპორტული, მერე რა რომ სამსახური ცოტაოდენ სერიოზული მაქვს, ჯერ ამის გამო შენიშვნა არ მოუცით და იყოს ვის რას უშლის ჩემი ჯინსები და უძირო ფეხსაცმელი.......

სახე იმდენად მოღუშული, რომ დალაპარაკების შეგეშინდებათ (ბევრმა შენიშნა და ამიტომ აღვნიშნავ, თორემ მე ასე სულაც არ ვფიქრობ).

ხელში უმიზნოდ და უმიზეზოდ აუცილებლად მიკავია ხელსახოცი ან ჩანთა დამაქვს ჩაკრული, რაზეც თავის მხრივ კარგ ფსიქოლოგს უპრობლემოდ შეუძლია თქვას, რომ ჩაკეტილი ადამიანი ვარ........

ქუჩაში ვერავის ვცნობ არა უყურადღებობის გამო, უბრალოდ გაშტერებული მზერით მიყვარს სიარული და ჩქარი ნაბიჯით....

სამარშუტოში თუ თავად არ გამოიჩინეთ ინიციატივა სულაც არ მოგესალმებით ზემოთხსენებული მიზეზის გამო, ან შეიძლება სახეზე მეცნოთ, მაგრამ თუ 100% დარწმუნებული არ ვარ რომ ეს ისაა ვინც მგონია, უხერხულ მომენტებს ავარიდებ თავს...

რამე გამორჩეული მახასიათებელი ამათ გარდა არ უნდა მქონდეს, საშუალო არითმეტიკული ქართველი ვარ და არც ისე საშიში, როგორც ერთი შეხედვით შეიძლება ეჩვენოს ვინმეს.

4 comments:

  1. საინტერესოა ^_^


    უი დიზაინი რა ძალიან მუქია :შ

  1. ვაპირებ შეცვლას, უბრალოდ ვერ მოვიცალე:)))

  1. ე.ი. სულაც არ ხარ ასეთი მოღუშული, და მეორეც, მკაცრად სპორტული ჩაცმულობაო რო წერ, ვინ გამომეცხადა იმ დგეს ლამის სარამოს კაბით სასეირნოდ?! :დ:დ

  1. ეგ ძალიან იშვიათი შემთხვევაა იცი შენ და თან წვიმიანი ამინდი, თან თეატრი და მეტი რა უნდა ადამიანს სახალისოდ, თორემ მე და კაბა :))))